Fandom

Parforhold Wiki

Afslut et parforhold

12pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

1) Fortæl den person, du nyder at tilbringe tid sammen, men uanset af hvilken grund, bare du ikke føler gnist.

2) Du ønsker ikke at vildlede person. Afslut det. http://www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/parforhold/videre-efter-en-skilsmisse Forklar, at du holder for dybt om den person, der nogensinde føre dem på, eller gøre dem til at føle forholdet har en chance for at komme videre.

3) Vær opmuntrende. Lad dem vide, de er en stor fangst, vil komme, og vil mødes med en ny.

4) Giv positiv feedback alene.

5) Ærligt besvare eventuelle spørgsmål om bruddet. Må ikke være grim. Husk, de er en pæn fyr eller pige.

6) Undlad at bebrejde den pågældende person. Må ikke på nogen måde få dem til at føle sig som bruddet er deres skyld. Lad dem forlade forholdet tro det var en dårlig pasform mellem jer to.

7) Fortæl ham eller hende handler det ikke om dem. Gør det klart, at han eller hun ikke har nogen større fysiske eller intellektuelle fejl. Søde mennesker har en tendens til at analysere opløsning i flere måneder. Hvis de tror det har noget at gøre med en krog næse eller manglende viden om renæssancens malere, de vil slå sig op til to år.

8) Må ikke fortsætte med at få fysisk. Det vil kun føre til unødvendige komplikationer i fremtiden.

9) Oprettelse af en dejlig person, der tror der er en chance for at fortsætte forholdet, når du har ingen intentioner om virkelig dating dem igen, det er bare forkert.

10) levere budskabet blødt, men klart.

11) Hvis du tror personen vil have svært ved at forlade dit alene, være så klar og business-lignende som muligt i communicatingyour besked om, at forholdet er slut.

Ad blocker interference detected!

Also on Fandom

Random Wiki