Fandom

Parforhold Wiki

Afslut et parforhold

12pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

1) Fortæl den person, du nyder at tilbringe tid sammen, men af en ukendt grund, føler du bare ikke en gnist.

2) Du ønsker ikke at vildlede personen. Afslut det. http://www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/parforhold/videre-efter-en-skilsmisse Forklar, at du holder for meget af den person, til nogensinde at holde dem hen, eller få dem til at føle at forholdet har en chance for at komme videre.

3) Vær opmuntrende. Lad dem vide, at de er en stor fangst, og vil komme til at mødes med en ny.

4) Giv positiv feedback.

5) Besvar ærligt eventuelle spørgsmål omkring bruddet. Det må ikke være grimt. Husk, de er en sød fyr eller pige.

6) Undlad at bebrejde den pågældende person. Du må ikke på nogen måde få dem til at føle som om, at bruddet er deres skyld. Lad dem forlade forholdet i den tro at det var et dårligr match mellem jer to.

7) Fortæl ham eller hende, at det ikke handler om dem. Gør det klart, at han eller hun ikke har nogen større fysiske eller intellektuelle fejl. Søde mennesker har en tendens til at analysere breakups på flere måneder. Hvis de tror det har noget at gøre med en krog næse eller manglende viden om renæssancens malere, vil tænke på det i op til to år.

8) I må ikke fortsætte med at have fysisk forhold. Det vil kun føre til unødvendige komplikationer i fremtiden.

9) Opholdelse af en dejlig person, der tror der er en chance for at fortsætte forholdet, når du ingen intentioner har om virkelig at date dem igen, det er bare forkert.

10) At levere budskabet blødt, men klart.

11) Hvis du tror personen vil have svært ved at forlade dig, være så klar og konkret som muligt i din måde at formidle beskeden om, at forholdet er slut.

Ad blocker interference detected!

Also on Fandom

Random Wiki