FANDOM

"Vil du gifte dig med mig?" Disse fire små ord kan meget vel være det vigtigste spørgsmål, du nogensinde vil spørge. Resten af ​​dit liv vil udvikle sig efter svaret på det spørgsmål. http://www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/koebenhavn/gift-i-det-fri Personen slutter sig til to familier, begynder en ny, og bestemmer alt, hvad du spiser til middag, hvor du vil tilbringe din ferie, hvad dine børn vil være som voksende.

Med andre ord er dette spørgsmål, og den måde, det bliver stillet en big deal og for stor til bare at blive henkastet. Du ønsker ikke bare at trække ringen frem, mens du ser tv og sige, "Når ja, jeg troede du måske gerne, øh, du ved ... ville du?" Gør det til et øjeblik i begge vil huske for evigt!

Hun vil huske det, hver eneste lille detalje af vejret, hvad hun var iført, hvad du var iført, tiden, stedet, alt. Hun vil huske, hvem hun fortalte det til først og hvad de sagde, hvordan hendes forældre reagerede, og hvordan dine forældre reagerede-alt! Så tag den tid og gør en indsats for at planlægge det, så detaljerne kommer ud til højre. Hvorfor bruge en masse tid og penge på at få den perfekte diamant kun for at det store øjeblik viser sig at være et flop? Den diamant er blot en del af forslaget. Det tager tanke, planlægning, kærlig opmærksomhed for detaljer, og lejlighedsvis teamwork at skabe den form for fyrværkeri, der vil efterlade en varig glød i jeres liv sammen. En stor kilde til romantiske forslag og ideer er vildt populære. Den romantiske Guide til frieri spørgsmålet . Denne guide kan hjælpe enhver fyr til at komme op med det perfekte frieri til hans sande kærlighed.

Hvis du undrer dig over hvordan du kan fri til din kæreste, bør dette trin-for-trin guide hjælper dig med at komme op med nogle stærke bryllup og frieri ideer. Her er hvordan man foreslå ægteskab med sin udkårne.

Planlægning af det perfekte frieri: Et regneark

Påklædning. Vil du bære en smoking? Måske en gorilla dragt og sige, at du ikke laver abekattestreger? Lav en erklæring med din garderobe. Budget. Et romantisk frieri betyder ikke at det skal være dyrt. Romantisk betyder noget forskelligt for forskellige mennesker. Men, kend dit budget, og hvad slags romantiske frier dit budget kan give dig. Kan du lejet et fly eller en limo? Tag hende til den mest romantiske restaurant? Fodre hende med champagne og kaviar? Find ud af, hvad du har råd til at bruge på en once-in-a-lifetime lejlighed. Stedet. Meget vigtigt! Observations taget af den højeste bygning i byen? En bakketop under stjernerne? På dækket af en sejlbåd? På en månebelyst strand? Glem ikke, at et romantisk frieri kan være en "combo" - først en restaurant, så stranden, for eksempel. Dag & tid. Vælg en dag, der er speciel for dig, som f.eks årsdagen for jeres første date. Eller en aften, når fuldmånen står op over vandet. Mad. Tag hende til den første restaurant i tog på sammen, det kan være sjovt. Lav mad til hende et måltid er en sikker vinder! Blomster. Absolut! Uanset om det er store buketter af blomster eller en enkelt rød rose, blomster er et must for romantiske øjeblikke - især frierier. http://www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/koebenhavn/claus-meyers-restaurant Slik. Find ud af hvad hendes favorit er, og præsentere den som en skat, pakket ind i guld papir og bundet med en sløjfe, selv om det er en Snickers bar. Tilbehør. Medbring en mobiltelefon, så hun kan ringe til hendes mor eller hendes søster. Hun vil være sprængfyldt at fortælle alle! Hvis du kan, oprette et videokamera til at optage øjeblikket.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki