Fandom

Parforhold Wiki

Et Ægteskab har brug for Latter

12pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Jeg er sikker på, at jeres ægteskab kunne tåle at få lidt mere sjov og være meget mindre alvorlig. http://www.b.dk/kommentarer/glaede-over-det-multikulturelle-samfund Ofte Alene legesyge vil få os til at grine hårdere end en sjov historie nogensinde kunne. I mit sind, omfatter legesyge alle disse ting, du kunne have gjort som barn: sneboldkampe, pude slagsmål, tag, skjule-og-søge, kildrende, dans og endda brydning. Partnere, der kan være legende med hinanden, har en bedre chance for at forblive gifte end par, der ikke er legesyge.

En af de bedste griner jeg personligt nogensinde har haft var, da min mand og jeg engageret i en runde af "Big-Time Wrestling." Min mand er seks fod to og vejer 195 pounds. Jeg er fem mund seks og vejer 125 pounds sjaskvåd. Så mange år siden, da jeg fortalte ham, at jeg skulle holde ham i gulvet, så han ikke kunne komme op, kan du forestille dig hans terror.

Jeg fortalte ham, han havde brug for at spille efter mine regler. Han måtte ligge på ryggen med armene ned langs siden, bøjet i albuer og håndfladerne opad.

"Go for it," sagde han.

Jeg sad oven på ham med mine knæ pinning hans overarme og mine hænder holde sine håndled. Ret off the bat, fornemmede jeg, at han prøvede ikke så svært. Så jeg sagde: "Kom nu, kan du gøre det bedre end det, du skvat!" Der gjorde det. Han fik alvorlige og begyndte virkelig at forsøge at løfte mig op. Så fik jeg en alvorlig og forsøgte sværere at holde ham nede, grimasser med stammen.

Da han så fast besluttet på at se på mit ansigt, han vidste han var i en krig. Han begyndte at belaste sig selv og som startede mig grine. Han udstødte et højt grynt, hvilket gjorde mig til at grine endnu hårdere. Så med en bølge af energi, var han i stand til at vende mig over og komme oven på mig. Ved nu var vi begge grinede hysterisk, pakket ind i hinandens arme og rullede på gulvet.

Den lille brydekamp er fortsat meget levende i min hukommelse. Livet kan være så alvorlig, så meget af tiden. Ved at give slip på stress og være legende, tilføjer vi år til vores liv og erindringer, der holder evigt.

Jeg elsker at indsamle sjove historier, og denne her var bestemt en keeper. Det kommer fra en mand, der tog mit råd alvorligt.

Kære Dr. Ellen,

Dit program for mænd var lige hvad jeg ledte efter for at få mit ægteskab i 26 år ud af pitten. Du sagde du kunne lide at indsamle historier, så her er hvordan jeg prøvede at være mindre forudsigeligt og kedeligt.

Min kone og jeg var lige kommet hjem fra Bay Area, hvor vi iagttog sejlbåde og besøgte gavebutikker som en del af en mini-ferie. Da vi kom hjem, min kone arbejdede på hendes elever beretning kort i vores hjem kontor, mens jeg indrettet stuen med en sejlads tema. Jeg satte et blåt lagen over vinduerne for privatlivets fred og havde det repræsenterer himlen. Jeg halede vores madras fra soveværelset og sætte en overdimensioneret badehåndklæde, som havde temaet for sejlbåde på det. Så jeg tændte duftende stearinlys og placerede dem i nærheden. Da alt var klar, jeg tog mit tøj, hang tre Ping-Pong bolde ved en snor fra min "du-ved-hvad," gik ind i vores kontor og præsenterede mig til min kone. Jeg bankede hende på skulderen og da hun kiggede op på mig, sagde jeg, "Du har ret. Jeg er virkelig oversexed." Hendes latter fyldte rummet, da jeg tog hendes hånd og viste hende i stuen. Vi lod som om vi var om bord på en sejlbåd i bugten om natten, bare kaptajnen og hans styrmand, alene under stjernerne. Jeg fortsatte med at give hende en lang massage med duftende olie og var meget godt belønnet for min indsats.

Vores gør-det-kun-in-the-værelses rutine forvandlet til en imaginær rejse, der har brændt en hukommelse ind i vores sind for evigt.

Med venlig hilsen Kaptajn on Board (bruges til at kede sig)

Hvis du har en historie at tilføje til min samling, så skriv til mig og lade mig vide om jeg kan sætte det på min hjemmeside. Jeg tror, ​​at de fleste ægteskaber kunne stå lidt mere latter, leg og fantasi.

Ad blocker interference detected!

Also on Fandom

Random Wiki