Fandom

Parforhold Wiki

Feedback i parforhold

12pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Hvorfor er nogle par lykkeligere end andre? Hvad er "hemmeligheden" for en stor sammenhæng? Med visse par er det klart, at der er noget om, hvordan de interagerer, der gør det tydeligt, at de har en unik og reel forbindelse. Selv hvis du er i et godt forhold, kan du ikke hjælpe, men spekulerer: Hvad gør de ved at jeg ikke gør, og hvis du er single, kan du se på disse par og tilskriver det hele til kemi eller skæbne. Men det viser sig, at folk i stor relationer lever af nogle få grundlæggende regler, og de gør disse regler til en prioritet i deres dag-til-dag liv sammen. Overvej disse vaner, der kan hjælpe dig med at skabe en stærk, give feedback og pleje forholdet.

Store relationer er baseret på realistiske forventninger Store relationer tage arbejde og eftertænksomhed hver dag Store relationer har brug for kommunikation know-how Store relationer vende negativer til positiver Store relationer er baseret på realistiske forventninger Glem hvad du ser i film eller på tv. Med andre ord, er reelle forhold ikke er noget lignende, hvad du ser i film fyldt med non-stop romantik, stearinlys middage og hvirvelvind ture til eksotiske steder.

Rigtige relationer tager indsats, tid og engagement. Store forhold bare ikke ske, fordi to mennesker elsker hinanden meget, fantastiske relationer sker, fordi ikke kun gøre to mennesker elsker hinanden meget, de også værdsætter hinanden, giver [http://www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/feedback

feedback] og er villige til at foretage en investering af tid i forholdet - dagen efter dag.

Par i sunde og positive relationer har en grundlæggende forståelse af de rigtige og passende forventninger til en stabil og langvarig relation. De forstår, at ikke alle dage vil være fuld eller passion og romantik. Ligeledes, de forstår, at ru pletter i et forhold kun kan være midlertidig, hvis god kommunikation er til stede for at arbejde sig igennem disse tider.

En god måde at se på dette er at overveje ikke at blive for begejstret med meget høj "højder", eller også beskæftiger sig med de meget lave "nedture". Begge er momentan i bedste, og vil ikke definere den sande natur og omfanget af forholdet over en lang tidsperiode. Ved at lave disse to yderpunkter, vil du stå tilbage med den rette grad af balance og det rigtige sæt af forventninger til at bygge en kvalitet og holdbart forhold i mange år fremover.

Store relationer tage arbejde og eftertænksomhed hver dag Folk, der er i succesfulde relationer arbejde med disse partnerskaber regelmæssigt. De har ikke bare sat deres liv på fartpilot forventer ting at være stor hele tiden. Spørg dig selv, "Hvad kan jeg gøre i dag for at gøre min partners liv bedre?" Små bidder af indsats hver dag vil akkumuleres over tid og gøre en stor forskel.

Tænk på små, særlige måder at gøre dit forhold bedre, om det er picking up din elskede renseri, fortæller din partner, at du er stolt af ham eller hende, eller overtage en opgave, han eller hun virkelig ikke lide at gøre. Du bør gøre en indsats hver dag at deponere mindst én handling af eftertænksomhed i dit forhold bankkonto. Dit mål bør dog ikke være at gøre en stor tilbagetrækning i slutningen af ​​ugen. Dit eneste mål bør være at holde give de ting, din partner ønsker - enten hans eller hendes udtryk og uudtalt ønsker. Hvis der er handlinger, du kan tage for at gøre din partners dag mere praktisk og mindre stressende, og derefter gøre dem. Men igen, ikke gøre dem for, hvad du kan vinde ved at give dem. Store relationer har brug for kommunikation know-how i København. Det kan se ud som om folk i stor relationer intuitivt ved, hvad deres partnere har brug for. Men sandheden er, ingen er tankelæser, så forvent ikke din partner for at være i stand til at finde ud af, hvordan du føler.

Når tingene er ikke helt i sync, par i denne slags forhold vide, hvordan man kommunikerer. De ved, at i stedet for at give deres partner et vaskeri liste over, hvad han eller hun gør forkert, kan de være konkret om, hvad det er, at de ønsker. De skal også gøre en indsats for at opdage, hvad deres partners behov. Den bedste måde for de fleste mennesker til at gøre dette på er tale om det. Spørg din partner, hvad ting er virkelig vigtigt for ham eller hende. Er han ønsker at vide, at du er stolt af ham? Er hun nødt til at være i stand til at udtrykke sin sorg over en familie eller arbejdsrelateret situation uden at høre, hvordan hun skulle håndtere det?

Alt for ofte vi kommer ind i vanen med coaching og ikke lytter. Den bedste måde at lade din partner, at du lytter, er at spørge, hvordan han eller hun "føler" om situationen. Når de begynder at dele, dit job er simpelthen at lukke op og lytte. Tilbyd anerkendelser og bekræftelser fra tid til anden at vise du er i gang med hvad der bliver sagt. Kun give din mening eller rådgivning hvis du bliver spurgt. Store relationer vende negativer til positiver Du har måske hørt udtrykket: "Når du får citroner - lave limonade." Overarbejde, relationerne udleveret flere citroner. De kilder til negative følelser og ubalance er talrige. Nogle er direkte forårsaget mellem de to mennesker på grund af dårlig eller manglende kommunikation. Indirekte kilder til angst i et forhold kan være arbejdsrelateret eller økonomisk baggrund. Når den interpersonelle aspekt af forholdet skaber den negativitet, overveje dette simple øvelse. Først skal du og din partner være åben for ærlig feedback. Dernæst, så spørg din partner dette spørgsmål: "På en skala fra 1-10, hvordan vil du vurdere vores forhold (husk ordet" forhold "kan erstattes af intimitet og støtte til hinanden, osv.).

Lad din partner tid til at reflektere og give en ærlig svar. Hvis svaret er "Seven", spørger denne opfølgende spørgsmål: "Hvad er tre ting, jeg kan gøre for at få vores forhold til en ti (hvis svaret er" seks ", skal du bede om fire ting, osv.)? Igen, giv din partner tid til at overveje deres svar. Det kan være svært at lytte, fordi svarene kan lyde kritisk og negativ. Men virkelig, svarene findes løsninger til at vende de negative til positive.

Der er en mere kritisk del af denne øvelse. Når din partner er færdig, og du har taget i og anerkendte de områder for forbedring, stille dette spørgsmål: "Hvad er tre (eller hvad nummeret skal være) ting, du kan gøre for at få vores forhold til en ti?"

Ved at spørge denne opfølgning spørgsmål, er det at sætte forholdet tilbage på lige fod og tilbage i en ånd af et ægte partnerskab. Med undtagelse af visse ekstreme og uheldige eksempler, er de fleste relationer succes, eller ikke lykkes, på grund af de bidrag og indsats fra begge uden feedback. Tag et ærligt blik på, hvordan du bidrager til eventuelle negative forhold, men også være opmærksom på, det tager to til at gøre det arbejde og skabe et mere positivt og sundt forhold. Når citroner falder fra træerne, men du og din partner ventede æbler, begynde at lave limonade ved at oprette en handling liste over, hvad du både kan gøre for at få æbler næste gang.

Ad blocker interference detected!

Also on Fandom

Random Wiki