Wikia

Parforhold Wiki

Hvordan finder og fastholder man en kæreste?

Comments0
11pages on
this wiki

Ultra-succesrige kvinder - du kender typen, gutter. Hun er overbevist om, selvhævdende, kraftfuld. Hun kan nægte at lade en fyr åbne bildøren (eller alle døre for den sags skyld) for hende, betale for middagen, eller give en lille gave som et udtryk for [1] og venskab. Hun er en succes på mange områder af hendes liv, og i stand til at gøre store ting sker i verden og i sin portefølje - men når du er ude på en dato, hvorfor dælen er hun nødt til at handle, du ved, så meget som dig!

Selvsikkerhed: En selvsikker girl udstråler en aura af nåde og tillid. Hun respekterer sig selv og er respekteret af manden i hendes liv. Hun antager, at en mand vil støtte hende, når hun har behov for det. Hun får hvad hun har brug for og ikke behøver at gøre det hele af sig selv.

Nogle kvinder tror, ​​at de kan tiltrække en mand ved at handle mod ham den måde, de gerne vil have ham til at handle mod hende. Disse kvinder fejlagtigt tilgang deres relationer den måde, de ønsker at blive kontaktet af mænd. De er frastødt af tanken om en fattig mand, så de er meget forsigtige med ikke at have en mand sig selv. De vil højlydt erkende, at de er selvforsynende og ikke behøver nogen.

Disse kvinder er overrasket over at høre, at deres selvhjulpne holdning ikke gør dem attraktive. Mens de i første omgang kan tiltrække mænd med deres tillid og ansvarlige naturen, vil slutresultatet være, at hun ikke lade ham forfølger hende, og han ikke får, hvad han har brug for i forholdet. Hun har ingen forståelse for, hvad han har at byde på, og han vil ikke spilde meget tid med at vente for hende at flytte sin holdning.

Hvad sker der med dating dynamiske, da en mand møder og begynder at date en kvinde, der viser mere Mars end impress a girl kvaliteter?

Moderne kvinder er blevet så ansvarlig for sig selv, at det ikke længere er indlysende, hvorfor de har brug for en mand. Nogle gange er de mere succesfulde og ansvarlige en kvinde er, jo mindre indbydende til en mand, hun bliver. Fordi kyndige kvinder har indset at det at være nødlidende er absolut et turn-off, til tider de går overbord og handle alt for aggressive reaktion på en mands opmærksomhed. De kan begynde at spille de samme spil mændene spiller: de trække sig tilbage, de ikke kalder, og de bliver ubeslutsom og ligegyldig mod forholdet.

Kvinder i dag er på udkig efter en ny form for forhold, i hvert fald ikke den slags, at deres forældre kan have haft. De har brug for at lære nye færdigheder til at opnå den form for lighed og åben kommunikation, at de ønsker i et forhold. Mange succesrige kvinder har lært at være selvhævdende i arbejdet verden, og bære den dominerende adfærd i dating verden med mindre end positive resultater. De har simpelthen endnu ikke har lært kunsten at være assertiv og feminin.

Mænd er tiltrukket af kvinder, der kan blive glad. Når en mand bliver tiltrukket af en kvinde, han bliver ophidsethow to impress a girl, fordi han forventer, at han kan gøre hende lykkelig. Det gør ham føle sig rigtig godt, faktisk, bringer det det bedste frem i ham. En mand er begejstret ved tanken om at vinde en kvinde over - han ønsker at gøre hende glad. Mænd føler succes og opfyldt i et forhold, når hun reagerer positivt til hans forfølgelse og de ting, han gør for hende. Det er meget vigtigt for ham, at en kvinde lod ham vide, at hun værdsætter alle de små ting, som han gør for hende.

Magtfulde kvinder kan opbygge et tilfredsstillende forhold med en mand, så længe de er omhyggelige med ikke at overmande hans forsøg på at forfølge og behage. Mænd ønsker en kvinde der er selvsikker, de blot ønsker hende til at værdsætte alle de små ting, at han er villig til at gøre gøre hende glad.

Magtfulde kvinder skal udvikle følgende tre egenskaber for at sikre succes i dating arena:

Modtagelighed: En receptiv kvinde er i stand til at være fleksible og flyde rundt om forhindringer i dating situationer. Hun forventer ikke at få mere ud af forholdet, end hendes partner er i stand til at give, og hun ikke bliver vred, når hun føler, at en bestemt situation ikke er at bringe hende, hvad hun ønsker. Hun er åben for at finde det gode i nogen omstændigheder. Modtagelighed giver også mulighed for en kvinde at få, hvad hun ønsker i et forhold uden at føle sig som om hun har at give mere end hun er klar til at give. Hun kan ikke altid enig med sin mand, men hun vil stadig udtrykke en holdning af kærlighed og tillid.

Lydhørhed: En lydhør kvinde lader en mand vide, at han gør hende glad. Hun sender klare, autentiske, positive budskaber, som han behager hende. I virkeligheden, hvis en kvinde ikke er glad for det er bedst for hende at give nogen svar, så han vil ikke blive afskrækket fra at fortsætte med at forfølge hende. Mænd trives i et forhold, når de føler behov for, og værdsat.

Har du spørgsmål om denne artikel? Har du brug for hjælp til at forstå, hvordan disse oplysninger kan ændre dit liv? Tal med en af vores professionelt uddannede telefon trænere i dag og få de svar, du er på udkig efter. Du kan ringe fra privatliv enhver telefon, og vores operatører er klar til at hjælpe dig med at behandle dine opkald.

Around Wikia's network

Random Wiki