Fandom

Parforhold Wiki

Hvordan man undgår konflikter i sit parforhold

12pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Grund af den måde en mands hjerne fungerer, simpelthen at han ikke kan holde op med at få en kæreste, medmindre han er blevet distraheret af noget (der er heldigvis en helt almindelig forekomst) Men, tænker tilbage til en tid, hvor dit www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/parforhold/ti-mader-at-undga-skaenderier-pa liv var ikke kontrolleret af hormoner - grundskolen. Ja, dengang var det enkelt: piger lugtede af Wee og lort, og du ikke lege med dem, medmindre de blev Prinsesse Leia. Desværre, i dine teenageår noget mærkeligt sker til dit sind, og piger pludselig blive din alle tidskrævende interesse og lidenskab. Ønsket er nu på at få en kæreste.

Det er her vi møder de to stater A og B.

Ikke at have en kæreste er forfærdeligt, fordi alt hvad du kan tænke på er det faktum, at ikke en eneste kvinde i hele verden finder dig attraktiv eller interessant. Dine venner vil håne og spydighed, og du skal bruge hver aften sidder i dit værelse og græd.

Selvfølgelig er at have en kæreste værre, fordi hun vil være den jordiske inkarnation af Satan. Dine venner vil håne og spydighed dig, og du vil tilbringe hver eneste vågne øjeblik at foregribe det øjeblik, hvor hun lossepladser dig. Som hun vil, medmindre du dump hende.

Konklusionen er, at der ikke har en kæreste en sørgelig situation at være i, men det er bestemt bedre end den levende helvede vi mennesker kalder "et forhold". "Men hvad kan vi gøre for at undgå at komme ind i denne forfærdelige situation?" du spørger, patetisk. "Læs på", svarer jeg med et vidende smil.

Den store ting om disse kneb er, at ikke blot aldrig kommer til at stå den romantiske fremskridt for kvinder, men de er også rigtig sjovt! Hurra! Du behøver ikke at prøve alle disse for at undgå at få en kæreste, men du skal i det mindste prøve et par af dem.

1: Få meget fuld faktisk. Jeg gør det en ganske lidt. Det er bedst at drikke en masse, som dengang du passerer gennem alle de forskellige stadier af

2: Bliv venner med alle The Girls You Know. Når du er blevet venner med en pige, vil hun vide, hvad du kan lide ganske godt, og vil ikke ønsker at gå ud med dig. Desværre kan du godt blive forelsket i en pige, som er din ven. Hvis dette sker begå selvmord STRAKS.

3: Bare blive hjemme hele tiden, og surfe på internettet. Tja, det er sandsynligt, du har fået denne ene mestrer allerede. Men vær forsigtig når du taler med piger på nettet. De kan lide dig, så ...

4: Vær Rude til piger. Arbejder i det virkelige liv såvel som på internettet. Hvis du får rigtig god til det som mig så du kan gøre det hele tiden utilsigtet. Hurra!

5: Diskussion om computere hele tiden. Vær forsigtig, selv om. Du kan møde en pige der kan lide computere. Tilsyneladende der kunne være så mange som ti af disse i Australien alene.

6: Konstant Gentag Catch fraser og sketches fra dine foretrukne TV-show. Det ærgrer både piger og fyre ens, og det kan bruges til at irritere folk, du er venner med, men hemmeligt had.

7: Have A virkelig pinligt job, eller ingen job. Arbejde med computere satser top her, som jeg har fundet på mere end én lejlighed.

8: være genert og følsom. Kvinder siger, de elsker genert, følsomme fyre. Men alle kvinder lyver, snyder skøger. Være en ufølsom, Beardy, læder iført, sexistisk, fascistoide alkoholiske og du får en fugl på ingen tid.

9: Har du ikke en bil. På samme måde, kvinder siger, at de http://www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/koebenhavn/ny-natklub-i-kobenhavn-gar-efter-det-modne-publikum bekymrer sig om miljøet. Løgne. De vil have dig til at have en stor, ineffektiv, planet ødelægge bilen for dig at køre dem om i. Brug busser og tog, eller få elevatorer. Det er billigere også.

10: Være meget bitter faktisk. Og snoede.

Der vi går. Nu har du den indsigt, du har brug for at hjælpe dig i dit korstog mod romantik. Selvfølgelig er der stadig mere at lære ...

Pixeleret kvinder, og deres overlegenhed i forhold til The Real Thing. At være en fyr på internettet, har du uden tvivl allerede har en stor samling af billeder af kvinder, som du kigge på og lade som om at kysse, når du tror, ​​alle andre sover. Sandsynligvis. Den gode ting er, at de ikke taler, de lytter, og de ​​ikke gøre dit liv et levende helvede. Medmindre du er ulige.

Ad blocker interference detected!

Also on Fandom

Random Wiki