Fandom

Parforhold Wiki

Parforhold

12pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

10 tegn de er stadig i deres Ex

Hvordan til at fortælle om din kæreste er hængt op på en tidligere flamme.

Spekulerer hvis din honning hjerte er stadig i hænderne på en tidligere kærlighed? At holde fast i tidligere romantiske vedhæftede filer kan skabe en følelse af mistillid og modvirker en ellers lovende forhold.

Selv om der er ingen måde at vide med sikkerhed uden at diskutere dine bekymringer åbent og ærligt med din Main Squeeze, WebMD spurgte eksperter til top 10 spor, som det mindste bør modregne dit forhold radar.

1. Taler om ex for meget

Sure, vi alle sammenligne vores nuværende romantik til dem, vi har haft i fortiden, og en lejlighedsvis reference til en gammel stabil er ingen grund til alarm. "Men hvis det sker 24-syv, det er et problem. Det kommer til at holde både dig fra at nyde det nye forhold, "siger par rådgiver Joan Sherman, en licens ægteskab og familie terapeut (LMFT).

Sherman fortæller WebMD, at hvis enhver historie kommer tilbage til den anden person, er det sandsynligvis et tegn på, at de ikke har virkelig bevæget sig på - som regel fordi de blev efterladt virkelig ondt, fordi de var så dybt forelsket, eller begge dele.

2. Ikke at tale om dem på alle

Af samme grund, kan tavshed om en tidligere kæreste også skrige manglende lukning. Skyldig følelser fra at gennemføre en hemmelig fakkel ofte gør en person ikke ønsker at tale om dem overhovedet.

Hvis du opdager, at din partner synes bange for at opdrage deres ex, eller de har prøvet, og det bliver et ømt punkt, er det tid at spørge dem hvorfor, Sherman siger.

3. Online forfølgelse

Uanset om det hele tiden er at besøge en gammel elskers Facebook-side eller dating profil, eller at google dem hele tiden, at holde hyppige online faner kan være et rødt flag, siger John Gray, ph.d., forholdet ekspert og forfatter til Mænd er fra Mars, kvinder er fra Venus .

Lejlighedsvis online blik er rimeligt. Endnu mere snooping er OK, hvis den tidligere parret aksjer børn. Men overdreven Internet ogling krydser linjen.

"Hvis de er at bruge for meget tid online som følge af en tidligere partner, kan det gøre du føler dig overset," Gray fortæller WebMD. "Er du får, hvad du har brug for fra denne person? Især når de bruger to timer på Facebook efter middag? "Spørger Gray, der også er certificeret familie terapeut. Hvis ikke, er det tid til at tale op.

4. For meget kontakt med deres ex

Hyppige e-mails, telefonopkald eller online messaging med en fortid kærlighed kan tage væk fra et forhold. Men det er et spørgsmål om kontekst, siger rådgivning guru Carolyn Hax.

"Hvis vi taler ugentlige e-mails, og du er fuldt investeret i dit nuværende forhold, så er det ikke et tegn på noget som helst. Men hvis det ugentlige e-mails, og du er ikke afsat, da en mistænkelig partner har en legit bekymring. Du har ikke klippe ledningen, "siger Hax, hvis Washington Post kolonne er nationalt syndikerede.

Et nyt forhold handler om tillid, Sherman siger. Hvis du ikke er OK med din nuværende kæreste kontakt til en ex, så sig det. De skal være villige til at bede ex at tage en pause fra hinanden, mens du koncentrerer dig om dig selv. Det behøver ikke at være permanent, men det er respektfuld ting at gøre.

Ad blocker interference detected!

Also on Fandom

Random Wiki