Fandom

Parforhold Wiki

Reparer dit parforhold med små skridt

12pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Reparer dit forhold ved at tage små skridt i stedet for et spring af tro

Hvis du har været igennem en smertefuld bryde op, dit sind nok ikke tænke for klart og rationelt. Der er en stor sandsynlighed for, at dit sind er farende rundt og leder efter aktiviteter reparere jeres forhold. At træffe beslutninger og handle i de første par dage efter din bryde op, vil du sandsynligvis ender gøre tingene værre i stedet for bedre. Hvis du virkelig ønsker at opdage, hvordan man får en kvinde tilbage, her er løsningen. Tag det langsomme og bruge baby skridt i stedet for at tage et spring af tro.

Jeg har været lykkeligt gift i 21 år. Jeg har været involveret i ægteskab og bryllup forretning for de sidste 10 år. Jeg har set mange mænd og kvinder, at jeg kunne fortælle skulle være sammen for evigt, og jeg har set par, der ikke havde noget at blive gift. Efter at investere en masse tid på at finde ud af, hvad der gør mænd og kvinder "klikke" Jeg tror, ​​jeg har fået et rigtig let at følge formel til at bruge, når du forsøger at lære, hvordan man får en kvinde tilbage.

Store skridt aldrig arbejde. Lad os fastslå, at helt op foran. Opkald din kvinde (eller, Gud forbyde, så prøv at teksten hende i denne verden i dag, hvor teknologien kan ikke formidle følelser), og sige, at du fortjener at komme sammen igen, kan du glemme det. Ikke vil ske. Fra hendes synspunkt, bare hun kaldte det afsluttes med dig, så hvorfor skulle hun måske overveje at komme tilbage sammen med dig? Forsøger at få ret til slutspillet fra dag ét kommer ikke til at være meget vellykket. Forholdet reparation skal være en langsom, gradvis proces. Du er nødt til at re-obligation med hinanden og tænke over, hvad det var, der bragte dig to sammen oprindeligt. Kom tilbage sammen nu, betyder det, ifølge hende, "jeg er forkert. Han og jeg kan gå tilbage til, hvor tingene var og alt vil blive hunkey Dorey. "

Prøv i stedet at lade tingene ske mere naturligt. Husk det gamle ordsprog, hvordan spiser du en elefant? En bid ad gangen. Tag bare en bid i stedet for en hel elefant. Lad et stykke tid passerer (måske et par uger?) Og give hende en telefonopringning (under ingen omstændigheder bør du gøre det via SMS-beskeder). Spørg hende om hun gerne vil gå få kaffe efter arbejde. Dette bør være virkelig en ikke-truende måde at begynde at få hende at tænke på dig igen. Bare møde hende på neutral grund (som en kaffebar) og simpelthen snakke. Må ikke gå ind i det forventer at reparere dit forhold lige med det samme. I stedet bare snakke og have kaffe. Prøv at bruge denne tid til at se, om "Passion" er der stadig og bruge det som noget at bygge videre på, over tid. Langsomt og støt vinder løbet.

Husk, hvis du for nylig har været igennem en pause op, vil du sikkert føle sig sårbare og har masser af negative følelser hvirvlende gennem dit hoved. Det er kritisk vigtigt at komme overens med den virkelighed, der ikke er nogen måde, du kommer til at helbrede, at alle på én gang. Kun gennem en langsom og stabil helingsproces, vil du være i stand til at vende tilbage til normal. Må ikke tillader dig selv at give efter for fristelsen til at løse problemet i ét stort spring af tro. Chancerne er årsagen til din bryde op skete ikke alle på én gang. Fastsættelse det er helt sikkert ikke kommer til at ske på den måde heller.

Ad blocker interference detected!

Also on Fandom

Random Wiki