FANDOM

Reparer dit forhold ved at tage små skridt i stedet for et stort. Hvis du har været igennem et smertefuldt brud, vil dit sind nok ikke tænke specielt klart og rationelt. Der er en stor sandsynlighed for, at dit sind farer rundt og leder efter måder, at reparere jeres forhold på. At træffe beslutninger og handle i de første par dage efter et brud, vil sandsynligvis ende med at gøre tingene værre i stedet for bedre. Hvis du virkelig ønsker at opdage, hvordan man får en kvinde tilbage, så er løsningen her. Tag det langsomt og tag baby skridt i stedet for kæmpe skridt.

Jeg har været lykkeligt gift i 21 år. Jeg har været involveret i en ægteskab og bryllups forretning inde for de sidste 10 år. Jeg har set mange mænd og kvinder, som jeg kunne fornemme skulle være sammen for evigt, og jeg har set par, der ikke havde noget grundlag for at blive gift. Efter at jeg har investeret en masse tid på at finde ud af, hvad der får mænd og kvinder til at "klikke", så tror jeg, at ​​jeg har fået skabt en rigtig let formel til at følge, når du forsøger at lære, hvordan man får en kvinde tilbage.

Store skridt virker aldrig. Lad os fastslå det. Ring til din kvinde (eller, Gud forbyde, så prøv at skrive til hende i denne verden i dag, hvor teknologien ikke kan formidle følelser), og sige, at i fortjener at give det en chance igen, så kan du glemme det. Det vil ikke ske. Fra hendes synspunkt, har hun afsluttet forholdet med dig, så hvorfor skulle hun måske overveje at komme tilbage til dig? At forsøge at få ret til slutspillet fra dag ét kommer ikke til at være meget vellykket. Forholdets reparation skal være en langsom, gradvis proces. Du er nødt til at genopbygge det med hinanden og tænke over, hvad det var, der bragte jer to sammen oprindeligt. At gå tilbage til hinanden igen, betyder det, ifølge hende, "jeg er forkert. Han og jeg kan gå tilbage til, hvor tingene var og alt vil blive lut og lagkage. "

Prøv i stedet at lade tingene ske mere naturligt. Husk det gamle ordsprog, om hvordan du spiser en elefant. En bid ad gangen. Tag bare en bid i stedet for en hel elefant. Lad et stykke tid passerer (måske et par uger?) Og giv hende en telefonopringning (under ingen omstændigheder bør du gøre det via SMS-beskeder). Spørg hende om hun gerne vil gå med ud og få kaffe efter arbejde. Dette bør være en ikke-truende måde at begynde at få hende til at tænke på dig igen. Bare at møde hende på neutral grund (som en kaffebar) og simpelthen snakke. Du må ikke gå ind til det og forvente at kunne reparere jeres forhold lige med det samme. I stedet kan i bare snakke og drikke kaffe. Prøv at bruge denne tid til at se, om "passionen" stadig er der og brug det som noget at bygge videre på, over tid. Langsomt og støt vinder i løbet.

Husk, hvis du for nylig har været igennem en pause, vil du sikkert føle dig sårbar og har masser af negative følelser hvirvlende gennem dit hoved. Det er kritisk vigtigt at komme overens med den virkelighed det er, at der ikke er nogen måde, hvorpå du kommer til at helbrede, det hele på én gang. Kun gennem en langsom og stabil helingsproces, vil du være i stand til at vende tilbage til normal. Du må ikke tillade dig selv at give efter for fristelsen til at løse problemet i ét stort spring. Årsagen til jeres brud skete ikke alle på én gang. Fastslå, at det er helt sikkert at det ikke kommer til at ske på den måde heller.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki